Ik (Diesel) zal me ook eventjes voorstellen

Op 4-12-2004 ben ik ter wereld gebracht.
Mijn vader was Leonids coons Blacky, brown tabby mackerel en mijn moeder Leonids coons Jelo, red tabby blotched-wit.
Ik zelf ben Cream tabby bloched met zilver.
Mijn baasje viel meteen voor mij, in die tijd was ik erg ondeugend en dat vond ze erg leuk.
In de loop der jaren ben ik erg volwassen geworden en is het ondeugende er een beetje af, alleen als de oppashondjes (zo'n 70, niet met z'n allen tegelijk natuurlijk) komen kan ik het niet laten om ze een beetje te plagen.

maandag 10 december 2007

Laatste keer alle kittens bij elkaar


Ik ben voor de laatste keer op visite geweest bij de cattery Bontgoed om voor de laatste keer dat alle kittens bij elkaar zijn nog even te genieten. Zijn het geen plaatjes. Naar verluid had het heel wat voeten in de aarde om alle kittens zo op een rijtje te fotograveren. Ik kan me er wel iets van voorstellen. We zijn ook erg trots op het resultaat.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

See Here or Here

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

***Connie*** zei

Hi Janine,

Vond jou blog omdat ik bezig was de stamboom van mijn kitten uit te zoeken.

Misschien vindt je het leuk om te weten dat er vlakbij een kleinzoon van Diesel woont:)Mijn kitten Tycho en is geboren op 25 oktober 2012, zijn moeder heet Beau Blue van de Naoberhoeve.

Met vriendelijke groet,
Connie